close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להגשים חלומות עם קורס סקיפרים

מערכת שורשכח אדר ב, תשפב31/03/2022

קורס סקיפרים מקצועי יפתח בפניך עולם שלם של אפשרויות; תחביב חדש, אפשרויות טיול מעניינות

תגיות:
צילום: pexels
בזמן האחרון, יצר ההרפתקנות בוער בך יותר מהרגיל, אבל לא רק הצורך לצאת לטייל. לא, זה משהו עמוק יותר. יש בך עניין לשבור
צילום: pexels
את השגרה באופן תדיר יותר, לעשות משהו חדש ולפרוץ גבולות. מה דעתך ללמוד קורס סקיפרים ולפתוח לעצמך דלת לתחום שיש בו חופש אין סופי, למידה, הגשמה, ואפילו עבודה? כן, סביר להניח שלא חשבת על זה אף פעם גם אם תמיד אהבת את הים. ובכן, מי ידע שאפשר להגשים חלום שכזה כל כך בקלות?!

למי מתאים קורס סקיפרים
זה מתחיל בקטנה, מחלום ישן או מרצון להכניס לחיים תחביב חדש. האמת היא שברגע שמסיימים קורס סקיפרים מגלים שאפשר להוציא את האדם מהיאכטה, אבל לעולם לא להוציא את היאכטה מהאדם. זו כמעט התמכרות – לשקט של הים, לרוחות, לאווירה. אז למי כל זה באמת מתאים?
• למי שאוהב לגלות – רק תחשבו על האפשרות לטוס לחו"ל, אבל לא כדי לגלות את עיר הבירה האירופאית ההיא, אלא כדי להגיע לעיר הנמל במדינה, ספציפית למרינה. לעלות על יאכטה שהשכרת ופשוט לצאת אל הים – להגיע לאיים קטנים בסביבה, לרדת ולעלות מהיאכטה כמה שרק רוצים ואפילו לישון בה. כך, גם חוסכים לא מעט וגם נהנים מטיול מלא בתגליות מפתיעות שאי אפשר להגיע אליהן בשום דרך אחרת. מובן שלא נשכח גם את המדינה הקטנה שלנו, את המרינות היפות והים המיוחד שסביבנו, שרק מעטים מעזים לצאת ולגלות.
• למי שרוצה לחלוק את התחביב – לפעמים, אנשים לא נכנסים לתחביבים מסוימים פשוט כי אין להם עם מי לחלוק אותם. בקורס סקיפרים תוכלו להכיר אנשים בעלי תשוקה לים בדיוק כמוכם, ובסוף הקורס – לארגן טיולים ופעילויות משותפות עם משפחה וחברים, ופשוט לחלוק את האהבה לים.
• לעשות קריירה – קורס סקיפרים בסיסי נקרא גם 'קורס משיט 30' שמטרתו להכשיר את התלמידים להשטת יאכטות אישיות וגם לצרכים אישים. כמו שכבר הזכרנו, לרוב מדובר בהתמכרות של ממש כך שברגע שמתחילים, נוצר תיאבון שאי אפשר להתכחש לו. הדבר הטבעי לעשות הוא להמשיך לקורס הבא שנקרא 'קורס משיט 40' שמאפשר גם להשיט נוסעים בשכר, ולהתחיל לעשות מזה קריירה! להכיר את הים כל כך טוב עד שתוכלו להראות אותו לאחרים, בעצמכם! לקחת אותם לנקודות הכי יפות, בשעה המתאימה, ולדאוג לאווירה.

לפתוח מפרשים, כי אנחנו יוצאים לדרך!
נכון שזה נשמע כמו חלום? ובכן, זה בר הגשמה יותר ממה שנדמה לך! קורס סקיפרים מקצועי יפתח בפניך עולם שלם של אפשרויות; תחביב חדש, אפשרויות טיול מעניינות, ואפילו קריירה. הכל מתחיל בך! אז למה לחכות? כל זמן הוא הזמן הנכון והמדויק ביותר להגשים את החלומות שלך, והדרך מתחילה ממש כאן. אז קדימה להירשם ולהתחיל להתכונן, כי הים עומד להפוך לבית השני שלך. שיט נעים!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה